Dienstag, 27. Oktober 2009

ich habe geschaft.. skonczylam...











..am Wochenende habe ich endlich den Blumenständer weiß gestrichen. Dabei habe ich noch andere Sachen gefunden, wo ich meinte die kannst du auch weiß streichen, zwei goldene Engel und einen Vogelhaus den ich auf dem Flohmark gekauft habe. Sonntag war ich mit meinem M nach dem Flohmark Besuch an der Elbe, war ziemlich windig aber es war schön.......

w koncu znalazlam czas i pomalowalam te kwietnik na bilao, przy okazji znalazlam jeszcze pare innych rzeczy, ktore pomyslalam sobie ze beda ladniej wygladaly jak beda biale. Dwa zlote aniolki i klatke dla ptakow ktora ostatnio kupilam na pchlim targu. W niedziele po "odwiedzinach" pchlego tagu moj M zabral mnie na wycieczke nad Elbe. Bylo bardzo wietrznie ale fajnie. Po drugiej stronie Elby znajduje sie Airbus.....

1 Kommentar:

  1. Hallo Liebe Argoblau


    Dziekuje ci bardzo za twoje odwiedziny u mnie ja wiem Hamburg jest daleko ale rzadna odleglosici nie byla by zadaleka zeby tam jechaci ,sprubuj raz to zobaczysz jak sczybko nastepnym razem pojedziesz :-)))

    Ja terz maluje w akordzie jak juz to wszystko

    Pozdrawim cie serdecznie i da szybkiego zobaczenia

    Ps . przepraszam za mojom pisownie


    lg Ati

    AntwortenLöschen

Vielen Dank für Deinen Kommentar. Viele Grüße Ela. ***Dziekuje bardzo za Twoj komentarz. Serdeczne pozdrowienia Ela.