Sonntag, 8. Dezember 2013

Adwent

nie bylo mnie dlugo na blogu..czas..tego mi brakuje. Ostatnio nawet nie mialam go na czytanie i przegladanie postow. U mnie Adwent i przygotowania do Swiat  sa juz prawie skonczone. Zdjec z balkonu nie zrobilam, bo przez Ksawerego musialam wszystko pozdejmowac i pochowac.

Na poczatek moje "robotki". W tym roku jak zwykle jeden wianuszek dla moich sasiadek. Szyszki byly zbierane przez caly rok, chaba mam najwieksza ilosc szyszek w domu, zawsze sie do czegos przydadza...
Drzewko podobalo mi sie juz w ubieglym roku. Prawie kazda kwiaciarnia ma kilka w ofercie. Chodzilam tak dlugo kolo naszej kwiaciarni i ogladalam ozdoby swiateczne zeby zobaczec jak to jest zrobione. Efekt koncowy bardzo mi sie podoba.




W tym roku jak zwykle kolory bialy i czerwony...














No i oczywiscie nie ma adwentu bez pieczenia ciasteczek. Niestety wytrzymaly tylko 4 dni... Musialam wziasc do pracy, moj M tez sie pochwalil, ze zona upiekla ciastka... no i musze znowu sie wziasc do roboty..


Wieczorami oczyswiscie nie moze zabraknac swieczek....




zycze wszystkim milego drugiego adwentu i pozdrawiam 
Ela


Kommentare:

  1. Lovely decorations...
    Have a nice Sunday !
    Anna

    AntwortenLöschen
  2. Cześć, bardzo ładnie tu na twoim blogu, świetny wpis, bardzo pięknie się go przegląda, zapewne odwiedze twojego bloga także nie raz bowiem bardzo jest zadowalający w przeciwieństwie do wielu różnych blogów - Pozdrawiam Daga :)

    AntwortenLöschen
  3. Blogging is the new poetry. I find it wonderful and amazing in many ways.

    AntwortenLöschen

Vielen Dank für Deinen Kommentar. Viele Grüße Ela. ***Dziekuje bardzo za Twoj komentarz. Serdeczne pozdrowienia Ela.