Dienstag, 16. November 2010

Pytanie/Frage......



.... ich habe beim letzten Flohmarktbesuch zwei solche Teile gekauft. Der Verkäufer hat davon ganze Menge gehabt. Ich fand die kleine Teile süß und dachte gleich an Teelichter. Nun komme ich zu der Frage: Wer weiß was es ist und vofür wird es genutzt? Ich habe nachgefragt und war überrascht. - Die Lösung gibts in den nächsten Post falls niemand es weisst.

....ostatnio kupilam dwa takie male przedmioty, bardzo mi sie spodobaly i pomyslalam, ze beda fajne jako podstawki pod swieczki. Sprzedajacy mial tego caly karton, a moje pytanie jest: czy ktos wie co to jest i do czego sluzy??? Ja sie zapytalam i bylam bardzo zdziwiona. Jak nikt nie bedzie wiedzial to odpowiedz podam w nastepnym poscie.
Pozdrowienia
LG Ela

3 Kommentare:

  1. Jejku ale zadalas nam pytanie, ja nie mam pojecia do czgo moze to byc.
    Czekam w takim razie na odpowiedz.
    Pozdrawiam cieplutko

    AntwortenLöschen
  2. Moze to sa foremki do babeczek?

    AntwortenLöschen
  3. pięknie ten przedmiot wygląda sama jestem bardzo ciekawa do czego służy ; ) gorąco pozdrawiam

    AntwortenLöschen

Vielen Dank für Deinen Kommentar. Viele Grüße Ela. ***Dziekuje bardzo za Twoj komentarz. Serdeczne pozdrowienia Ela.